schonecek | 2016-05-08 11:24:48
Anarvin : Kdy se tedy dočkáme té opravdové recenze Civil War ?

...tak mám pocit že se asi už nedočkáme...
Akorát jsem chtěl tento dotaz psát (včera jsem konečně zašel do kina), ale zjevně nejsem jediný komu to vrtá hlavou :-)
Market | Fandíme filmu
Market | 2016-05-09 11:56:29 | 0 0
Jedním slovem ,,BOŽÍ", Marvel opět zabodoval :). Z kina jsem odcházela úplně nadšená a plná emocí :) pro mě to byl nejlepší film za posledních 7 let (Iron Man u mě pořád vede). Nejlepší je, že to bylo napínavé od začátku až do konce, takže jsem nemohla ani odtrhnout oči :). Stranu jsem si vybírat nechtěla, protože mám ráda všechny, ale i přesto, že se Tony trochu mýlil, tak by si vybrala jeho tým :) Jinak ostatní superhrdinové byli senzační, Black Panthera jsem si taky oblíbila, bojuje vážně skvěle a stejně tak i Spider-man byl suprovej a jak pořád kecal :D Takže film byl napínavý, velmi akční, zábavný vtipnými hláškami a dost emotivní, řekla bych i trochu smutný :/ nejen to že jsou superhdinové proti sobě, ale taky to jak Tony zjistil, kdo a jak zavraždil jeho rodiče, to jsem měla slzy na krajíčku, chudáček :( a i to, že James Rhodes bude ochrnutý, ale ještě, že má Tonyho :) Myslim, že bratři Russovi odvedli špičkovou práci a jsem ráda, že budou režírovat i Avengers III. :)
Petr | Fandíme filmu
Petr | 2016-05-08 21:58:50 | 0 0
jajar: Tvojí logiku dané věci neuznávám už jen z principu, který jsi právě napsal. Úspěšnost si poměřuješ výhradně penězi a domníváš se, že je to záruka kvalitního díla. S touto formulací já nesouhlasím, protože označit série jako je např. - Twilight nebo Transformers jako kvalitní filmové dílo nemohu. Ani omylem. Jediné o čem to vypovídá je popularita podobná jako svého času měl Arnold, nebo jako teď Marvel. Je velký rozdíl mezi popularitou a kvalitou.
jajar | Fandíme filmu
jajar | 2016-05-08 20:38:44 | 0 0
Petr..Ano věhlas postav táhne do kin :D asi jako známé jména fotbalistu táhnou lidi do ochozů... ale nic netrvá věčně.. i na hvězdu lidi začnou pískat a bučet když se jím nelíbí jejich hra.. tak dávají na vědomí svou nespokojenost.. V případě kina jednoduše nepřijdou na film.. tudíž chybí peníze.. Tudíž to nezachrání ani druhý nejznámější symbol planety.. Svého času byl Arnold Schwarzenegger nejznámějším člověkem na zemi a jeho filmy táhly.. Ale ted se hold doba změnila a lidé chtějí vidět kvalitu.. a když ji nepředvedeš.. nepřijdou.. protože je z čeho vybírat.. a tudíž když se mě nelíbil BvS.. nepujdu na něj znovu.. Když za Pár týdnů je CACW.. nechám si peníze a pujdu radši dvakrát na něj.. Nebo později na x-meny.. Úspěch filmů se měří penězi a tam BvS jasně propadl.. S tím nic nenaděláš...
Petr | Fandíme filmu
Petr | 2016-05-08 18:56:10 | 0 0
jarjar: Pleteš se v mnoha ohledech. Kdyby dle tvého názoru stačil k výdělkům jen věhlas postavy, tak by dle tvého mínění měl každý film se Supermanen utržit nejméně 3-4 miliardy, vezmu-li v potaz jen prostý fakt, že Supermanův symbol je druhý nejznámější symbol (ze všech symbolů) na planetě. Ale žijeme v reálném světě, ne v utopii, že.
Nicméně jak si sám přiznal, pro tebe byl LOTR neznámý, i když se jednalo o jeden ze světových Bestsellerů dávno v době... před uvedením filmů. To je nádherný příklad, že znalost postav sama o sobě neznamená nic, jelikož se najdou lidé, kteří postavy buď neznají nebo se nezajímají! Sám jsi stal fanouškem teprve po shlédnutí filmu. Nebo opravdu věříš tomu, že v případě špatného snímku, by diváci (i ty osobně) přišli na pokračování jen z důvodu znalosti postav?

Zcela špatně si pochopil i fráze o budovaní základny fanoušků, tak si to prosím přečti ještě jednou. Pevně věřím, že ti význam psaného slova již napodruhé neunikne. Kdyby přeci jenom ano, neváhej se na mne znovu obrátit a já ti vše objasním řečí srozumitelnou i malému dítěti.

p.s. Mýlíš se i v tvrzení, že jsem fanouškem DC, já jsem především fanouškem Star Wars, teprve až v druhý v pořadí je komiks všeobecně. Komiks naštěstí není žánrově vymezen jen na Super-hrdiny a DC nebo Marvel. Existují i jiné žánry i nakladatelství :)
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-05-08 11:24:48 | 0 0
jajar | Fandíme filmu
jajar | 2016-05-08 09:53:31 | 0 0
Petr..Aha takže známost postav je pouhý předpoklad uspěchu?? První Iron man.. vydělal v americe více peněz než MoS.. ale celosvětově to bylo naopak.. Nebylo to třeba tím že iron mana mimo USA nikdo neznal ale spousta lidí znala supermana z předchozich filmu?? nebo první batman Nolanuv.. zisk celosvětově ca 370 mil. dolarů.. Druhý díl 1mld.. Vážně myslíš, že fanouškovská základna se buduje 12 filmu?? nebo stačí jeden a kvalitni?? Já myslím, že když se natočí jeden kvalitní filmy tak se fanouškovská základna najde.. viz Lotr.. dodnes si pamatuju jak sem šel na absolutně pro mě neznamí film a odcházel jako největší fanoušek cele středozemě.. A nepotřeboval sem k tom ucelý film ..stačilo prvních pár minut a absolutně mě to chytlo a myslím,že už nikdy nepustí. To je dobrý film a takový nepotřebují série x fimů před sebou.. Věřím že kdyby BvS se natočilo jinak a přístupněji jednodušeji s lepší myšlenkou.. Tak ten film se mohl stát kultem.. Ale bohužel už MoS sám o sobě dobrý nebyl.. A BvS hoodně zaostal za očekáváním.. jak kvalitně tak finančně.. Kdežto první filmy Marvelu si nehrály na velké bijáky.. to přišlo až s Avengers.. Marvel má základnu protože ji buduje..Lidé v Marvelu totiž věděli, že jejich postavy moc lidí nezná, ale DC tam si mysleli, že je zná každy a se vyprdly na vše dobré co fungovalo u Marvelu předtím a hodili diváky do hodně divoké vody.. kterou si samy ted slušně podemleli břeh.. Neříkám, že to neustojí stále mají velký potenciál, ale nebude to snadné.. Vzhledem k tomu, že CACW slušně zvážněl a myslím, že v budoucnu již budou všechny marvelovky vážnější protože se blíží něco velkého.. Ale jestli seš z těch co za temnou atmosféru považují přidání temných filtrů na kameru a vše odehrávající se ve tmě a dešti. Pak prostě u tebe vždy povede DC a scény které si budeš muset pustit víckrát za sebou abys zjistil kdo koho vlastně praštil a kdo támhle zboural celý ten mrakodrap.. Protože ono to přes temný filtr.. ve tmě a dešti.. přes ten CGI bordel moc vidět není :D:D. Ale chápu tě jsi věrný fanoušek DC se zaujatým pohledem.. a proto jsem trouba..
Petr | Fandíme filmu
Petr | 2016-05-08 08:35:28 | 0 0
jajar: Znalost postav v celosvětovém měřítku ti tržby nezajistí. To je jen pouhý předpoklad a nic víc. Marvel má daleko větší divácký ohlas a roky budovanou základnu fanoušků - tedy potencionální odběratele svých filmů i mezi laickou veřejností, kteří komiksy nečtou. Marvel je tedy zavedená značka. Oproti tomu je tu novější DC s podobným produktem, ale přesto naprosto odlišným (vizualizace, vážnější tón i celkové vzezření filmů).

Kdyby si porovnal druhý Marvelovský film s tím od DC, tak to bych pochopil. Když chceš porovnávat již třináctý film od zavedené značky s teprve druhým od DC a oháníš se při tom jen potencionálním věhlasem, tak si myslím, že jsem toho troubu celkem vystihl.
jajar | Fandíme filmu
jajar | 2016-05-07 22:27:20 | 0 0
Jinak já se právě vrátil z kina .. A presto že jsem spokojený tak mě tam něco chybělo.. Akční scený jsou jedna velká neskutečná paráda.. Snad uplně všechny ve filmu.. nikde není žádne bezduché mlácení ale má to jiskru.. Strasně mám rád bojový styl Capa.. Vrchol byl asi jeho souboj se spider-manen... Ant man/Giant man super spolu se spiderem nejlepší hlášky... Panter dobré ale těším se až to rozjede ve vlastním filmu.. Strasně překvapil souboj SW s Visionem ... TO byla jedná velká fantazie.. (komentář mé přítelkyně.. ona ho poslala do pekla? ) Super :D tu scenu si budu dlouho pamatovat.. A tak teda co tomu chybí?? Dle mého názoru Thor s Hulkem.. bez nich tomu prostě chybí taková ta nadlická sila a moc... snad jen v tomhle BvS by získal pár kladných bodů ale jinak... Tuhle bitvu vyhrál Marvel.
jajar | Fandíme filmu
jajar | 2016-05-07 22:17:58 | 0 0
Petr... trouba?? Samo DC to prezentuje jako souboj dvouch nejznámnějších komixových hrdinů na jednom plátně.. A ruku na srdce Supermana a Batmana zná každy.. za posledních 10let tu byla super serie Batmana a tam batman sám o sobě zvládl tržby pres miliardu.. Take tu byly dva filmy o supermanovi.. Takže ten film měl ambice tržeb daleko někde jinde.. Není to žádná neznámá značka.. Za to před 10lety Já osobně marvel neznal.. z niče udělal zlatý důl.. jen díky přístupu.. A pokud si myslíš že BvS nemělo ted v kasičce cinkat tak 1,5mld dolarů tak jsi trouba a zaslepenec ty ;)
Nosferatu | Fandíme filmu
Nosferatu | 2016-05-06 20:21:46 | 0 0
Přišel sem s kina a naprosto ůžasné!! všechno bylo tak jak sem si to představoval a tak jak sem říkal :D Souboj na letišti nejlepší scéna + ta finalní Black Panther se mi moc zeačatku nelíbil ale ke konci se mi neskutečně zalíbil Ant - man totálně všechny překvapil. Ale musím říct že Vision se mi teď trochu přestal líbit změna dabingu možná k lepšímu možná ne. Ale jeho chováni a to že byl ve všech scenach ve kterých se oběvil takový strašně vážný. Spider - man supe jeho nezastavitelná pusa to bylo!! :D Iron man no ušel, ale zase byl strašně zabedněný, ale konec byl neskutečný a to první Cameo stojí zato !!! Nemužu se dočkat na samostatný film Black panthera a Ant - manna :).

Kdo nebyl sevahejte a běžte! A mám rád DC stejně jako Marvel, ale na BvS to opravdu nemá : /
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2016-05-06 14:30:11 | 0 0
Film jsem konečně po několika letech čekání včera večer viděl a je to definitivně nejlepší Marvel film všech dob, troufám si říct, že pravděpodobně i nejlepší komiksový film všech dob. V tomhle filmu fungovalo snad všechno. Řvěte na mě, že jsem Marvel úchyl, ale tohle snad nedokážou přebýt ani oni sami. 10/10. Jděte na to, stojí to za všechny peníze, které tomu dáte. A ta bitva na letišti je pravděpodobně nejlepší akční scéna, jakou jsem kdy viděl.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2016-05-06 10:35:51 | 0 0
Spawn: já se o nic nesnažím, jestli jsi to tak pochopil tak je to tvuj problém, to nebyl můj záměř a jen pro upřesnění, BvS se mi taky líbilo, dokonce jsem na tom byl dva krát v kině...líbilo se mi to ale přeci jen Civil war se mi líbila víc a to mám rád DC a Marvel stejně žádný neupřednostnuju takže asi tak...
zastance-hrudni-kvality | Fandíme filmu
zastance-hrudni-kvality | 2016-05-06 05:59:26 | 0 0
Pravdoláskař: Máš pravdu, jelikož 100x opakovaný hejt se stává pravdou. Co se dá považovat za absurdního na konfliktu dvou postav, které nemají žádná společná pojítka a shodou okolností jsou manipulovány v konfrontaci?
Přijde ti tento popis nějak nesmyslný, oproti konfrontaci manipulovaných postav již spřátelených? Kdybychom tvoji tezi rozebrali o trochu více do detailu, vyjde nám, že absurditou je v tomto srovnání pouze vzájemná cizost postav z prvně uváděného příkladu. Což je naprostá hloupost!

Kdybych se měl stejným způsobem pozastavit nad každým ze tří aktů, tak jak si je zmínil. Dopracoval bych se akorát do řiti, jelikož jediné co je zde absurdní... je tvé nenávistné plkání. Na druhou stranu mi poskytl více informací, sice ve větší míře neužitečných, i když obsáhlejších - nežli tvá snaha o zhodnocení nového filmu.

Tímto ti děkuji a těším se na další výlet do tajuplného světa pokroucené müsli.
Petr | Fandíme filmu
Petr | 2016-05-06 04:17:39 | 0 0
jajar: Opravdu se chystáš porovnávat v pořadí již třináctý MCU film s etablovaným světem a postavami, oproti druhému filmu a teprve začínajícímu světu DCEU? Jestli je tvoje odpověď ANO, pak si s prominutím trouba.