Komentáře 24

Martin | Fandíme filmu
Martin | 2015-01-01 17:52:08 | 0 0
Komentář obsahuje spoilery

Mezi 6 z 10 a 7 z 10 spíše 6

Drak je zde rychlo mrtvý tak jsem se těšil co předvedou dál a ono nic
Cca 11 lidí chce zde bránit horu proti cca 10 000 lidem s elfy totální volovina navíc ti tpaslíci jsou všichni tak blbí, že jich nenapadne si vzít podíl toho zlata a zdrhnout nejradši by všichni chcípli do toho dialogy tipu vím, že je Pavéza šílený všichni tady umřeme a absolutně jim to nevadí (později to napadne jen Bilba zdrhnout a vzít si svůj podíl)
Trpaslíků příjde na pomoc jejich další král s cca 1000 vojáků a vyhrožuje, že tam všechny pozabíjí přičemž s tím počtem vojáků by ho jen ti elfové dali jak nic
Jinak závěrečná bitva není špatná ty kozy s těmi 4 trpaslíky co pobijou většinu Azogovi armády si mohli odpustit do tho ke konci se objeví i létající medvědi, kteří se tu objeví z ničeho nic a útočí
Ta ženská elfka je tam úplně zbytečná v předchozím díle měla aspoň prostor si zastřílet tady nemá ani ten navíc ten její pokus o lásku mě rozesmál (Oni ho pohřbí tak to není láska :-))

Jakýkoliv díl Pána Prstenů (Před filmem jsem koukal na Návrat krále) je tisíckrát lepší než tohle
?? | Fandíme filmu
?? | 2014-12-28 09:54:55 | 0 0
Postrihany bol suboj bielej rady so Sauronom, takisto aj bitka ku konci filmu... v tomto ponati vôbec nedavala zmysel .... azogova armada prv vitazila aby potom len kvôli par trpazlikom ktory vbehli z ereboru padla? Chybali tam trpazlicie posili na tych capoch aby to malo logiku. Apropo preco sa tie nydus wormy vykopali pred branami ked mohli kludne aj pod nohami nepriatelskej armady ci priamo v hore? Dufam ze v EE dodaju v tych 30 minutach potrebne sceny chybajucu logiku a nie len srandicky trpajzlikov.
?? | Fandíme filmu
?? | 2014-12-26 17:33:17 | 0 0
S hodnotenim suhlasim i ked film vnimam troska inak. Odbocky a spojitosti s LOTR sa mi naopak pacia lebo obohacuju svet a robia ho vacsim. To, ze su tam ploche postavy je skor vina nezfilmovatelnej predlohy pretoze dat priestor kazdemu z trpazlikov by divak vo filme nezvladol. Spravit z knizky tri filmy bol podla mna dobry napad, co ale zamrzi je ze Bilbo netaha pribeh rovnako ako Frodo, aj napriek tomu, ze je dobre zahrany. Od zaciatku do konca je vidiet ze sa film masakralne strihal a nadvaznost niektorých scen je do ocibijuca.. som zvadavy na extended cut. Digitalnost trikov je cena za to ze sme sa mohli vratit na Novy Zeland.. kto si mysli ze niekto odflakol vizualnu stranku nech si pozrie dokumenty o priprave filmu a da si facku...
Gorillák | Fandíme filmu
Gorillák | 2014-12-20 23:00:12 | 0 0
Hlavní záporák dostal péči? Stále to nebylo uvěřitelné.
Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2014-12-17 07:38:19 | 0 0
naprosto souhlasím s Lune, včera jsem to viděl a nijak mě to nezasáhlo, byl to uplně jiný zážitek než když jsem viděl LOtr...nechápu proč tam Jackson pořád cpal ty rádoby vtipné prvky do takhle vážného filmu, ta Bilbova mimika a pohyby které mají být vtipné to uplně zchazovali, před deseti lety na Lotrovi to byl uplně jiný zážitek, jiný barvy, jiný vizuál, uvěřitelnější efekty ale tohle? přehlídka barevných okatých efektů stříkajících z prde.e...Jak se mohl Azog odrazit a prolomit let když byl těsně pod ním? no těch chyb tam bylo hodně, to provázání s Lotrem si myslim že bylo zbytečný, hlavně scéna s Devítkou...největší obdiv dávám Thranduilovi, Leeho projev je celkově vznešenej...Taurilel je trapná vůbec by tam ani neměla být a bitva pěti armád když orli jsou tam asi tři vteřiny byla spíš bitva čtyř armád....doufám že prodloužená verze bude lepší ale stejně celej film vizuálně působí, jako by ho někdo dělal v programu Malování....už jen ti skřeti z Lotru a z Hobbita....u mě 6/10
schonecek | Fandíme filmu
schonecek | 2014-12-15 14:44:15 | 0 0
Ultra789 : To, že se to líbili mně a několika jiným tady, ale ne tobě, neznamená to že jsme všichni idioti. Respektuj, prosím, cizí názor.
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-12-15 14:15:12 | 0 0
Zase za rok, stejně jako u těch předchozích :)
dorgat | Fandíme filmu
dorgat | 2014-12-14 16:23:29 | 0 0
můžu se zeptat kdy je asi naplanované vydaní prodloužené verze??
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2014-12-14 13:44:56 | 0 0
To chápu, ale bylo to dost do očí bijící...
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-12-14 12:34:42 | 0 0
Anonym - Různé triky dělají různé společnosti, zbývá na ně různý čas a je na ně kladen různý důraz - hlavní záporák dostal péči, berani, kteří se mihnou na pár vteřin už ne.
Anonym | Fandíme filmu
Anonym | 2014-12-14 12:26:07 | 0 0
Mě docela překvapily velké rozdíly v CG efektech. Azog podle mě vypadal výborně a dost uvěřitelně, zatímco například kozy, skákajících po skalách nebo král elfů, přijíždějící na losovi vypadali opravdu hodně uměle. Chápu, že udělat interakci živého herce s počítačově generovaným objektem není jednoduché, ve filmu mi to ale přišlo docela hodně zjevné...
Dino | Fandíme filmu
Dino | 2014-12-14 12:03:05 | 0 0
Lune naprosto s tebou souhlasím hlavně v tom jak píšeš o té bitvě a s tým zvonem + orli a medděd dokonce i azog mě překvapil jak to že plave?? :D Já sem čekal že se utopí :D
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2014-12-14 11:04:49 | 0 0
Tak to mám za sebou. Film byl pro mě velkým zklamáním. Čekal jsem, že zakončení Bilbova dobrodružství s podtitulem bitva.. nebude mít tolik veselý nádech se spoustou vtipných scén a cílený tolik pro děti. Možná jsem byl na nějaké verzi pro děti, jelikož ve filmu, kde umírali stovky postav a sekaly se hlavy, nebyla jediná kapka krve. Je to, ale film kam by měli brát malé děti, když se tam sekají hlavy a zabíjejí krutě zvířata? K vtipům- krysa Alfrid dostal až moc prostoru a měnil žánr, ovšem pár scén asi být vtipných nemělo, ale smálo se celé kino, nebo lidi kroutili hlavou (př.quicksilver Legolas jeho padací kamenné schody- kousky z PP musíme překonat! či Bardova jízda na vozu vs obr). Bylo tam až moc tupých blbinek, které mi zážitek zkrátka kazily a divím se, že v recenzi o nich není zmínka. (Bard s podpěrou jeho syna u "praku" na draka, jehož vracející tětiva by synka naporcovala jako máslo, zlatý zvon, který rozbil barikádu a pod ním běžicí trpaslící zvon se za nima vrací člověk si říká wtf teď je smete? a on už v druhém záběru ani není :D.. zničehonic zjevení berani, Azog v těžkem brnění plavajici na vodě, tak to bych ještě překousl, ale když vyskočil.. Úlety, které bych asi dokázal přejít, když by mi vyrazila dech samotná hlavní bitva, na kterou jsem se tak těšil. Bohužel samotné Bitvě pěti armád se tam moc pozornosti nedostává a největší a nejdelší boj zuří mezi pár hlavními postavami stranou na ledovém vrchu daleko od bitvy s tunou protážených souboju 1v1. Nevím jak moc tomu uškodil dabing, ale těším se na originál prodlouženou verzi, jelikož mi chybělo z traileru několik scén a myslím, že důležitých pro vývoj př. elfská salva vs šípové balisty. Čekal jsem, že trpaslíku bude trochu víc než 200 a jejích král bude skřety zabíjet hlavou 5x po sobě a druhou armádu skřetů na kameném vrchu pobijí dva trpaslíci a Legolas ("kolik jich je?" - "asi 100-200"). "Armáda" stovka lidí/rybářů dostane pár nepřehledných záběrů ve zříceném měste proti digitálním skřetům, na jejichž děsivé tváře na které jsme zvyklí se záběr nikdy nedostane. Medděd dostal asi 3 sekundy, orli taky jednou machnuli křídly a "monumentální" bitva nebyla vůbec přehledná- málo záběrů z dálky a takticky/strategicky divná. Hudba docela nevýrazná. Od režiséra PP jsem čekal mnohem víc alespoň v té poslední bitvě. Jsem zvědavý na extended, jestli to trochu napraví. Jako milovník Středozemě mě mrzí jak Jackson trilogii zakončil. 5-6/10
ps: imdb 8,3 nechápu
Lune | Fandíme filmu
Lune | 2014-12-13 23:36:40 | 0 0
Tak to byla silná rána :(
Danielll | Fandíme filmu
Danielll | 2014-12-13 23:26:02 | 0 0
Hodnotím 7/10 Čakal som že to bude aspoň tak velkolepé ako Návrat Kráľa,no tie neustále odbočky od bitky a niektoré komické sceny a naťahované pohladi,to kazili.Scéna s Drakom bola zaujimavá,len ich nemuselo hneď napadnúť,zapaliť celé mesto,ten oheň nestal takmer za nič.No a Legolas skakajúc po padajúcich kameňoch,dal tomu korunu.Škoda že bitka 5 armád,nebola viac premyšlená ale i tak sa dalo na to pozerať.No a začiatkom roka si skočim do kina na fantasy Siedmy Syn trailer http://m.youtube.com/watch?v=T… vyzerá to dobre tak uvidím :-)