Slabota. Už to začíná být slabší a slabší. Předchozí byl o dost lepší. 8/10
jukej | Fandíme filmu
jukej | 2014-08-17 00:46:52 | 0 0
Strasna zlatanina..tvorcovia si asi mysleli cim viac zaporakov tym viac % ale bohuzial...este vacsi prepadak ako jednotka a na Raimiho spidaka nema ani zdaleka..je mi to luto..jukej
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2014-05-03 10:25:04 | 0 0
Uplynulo několik dní a já pořád nemůžu dostat AS2 z hlavy. Je to možná i tím, že pořád dokola sjíždím dokonalý Zimmerův soundtrack, který mi evokuje romanci filmu, převážně pak Gwen, do které jsem se asi zamiloval :-D Vážně jí může někdo nahradit? :-D
saint3n | Fandíme filmu
saint3n | 2014-04-29 16:59:25 | 0 0
já mám teda TASM2 i CA2 v diáři až na 1.5. respektive následující víkend (u Capa se chci s partou pořádně rozšoupnout, udělat si hezkej večer v Práglu), ale jedna věc mi nedá, když tu vidim ten odkaz na Deadpool kills the Marvel Universe.. jako jsem šťastným majitelem papírového vydání, stejně jako volných pokračování Killustrated a D kills D (plus pár dalších) a objektivně vzato, netroufnu si hodnotit "sympatičnost" Spideyho a Deadpoola, leč o nejnahláškovanějšim superhrdinovi ever IMHO nelze mít nejmenších pochyb ^_^
Postrach | Fandíme filmu
Postrach | 2014-04-29 16:41:41 | 0 0
P.P.S. níže uvedenou recenzi (thx menelvagor) z aktuálně.cz jsem si přečetl až po dopsání vlastního postu, čili neopisuju, ale v zásadě s ní souhlasím, myslím že celkem výstižně vystihla mé vlastní výtky, které k TASM2 směřuji.
Postrach | Fandíme filmu
Postrach | 2014-04-29 16:16:40 | 0 0
wow efekt pohupování na pavučinách se od Raimiho jedničky překonat nepodařilo a ani už nepovede, je mi líto ale opakovaně viděné ztrácí své kouzlo bez ohledu na lepší technické možnosti. a tak je to vlastně s celým Spideyversem, jaw dropping to zkrátka bylo jen poprvý. plus samozřejmě hraje roli i fakt, že už taky nejsem vyjevenej teenager s očima navrch hlavy, jen se někde mihne superpašák ve více či méně (ale zato vždy) gay trenčkotu.

P.S. nemylte se, nejsem hater, já comics naopak absolutně uznávám jako svébytnou formu umění, stejně jako literaturu, malířství, hudbu, film.. to jen s věkem se mi rozšířili obzory a vyhledávám vážnější comicsovou tvorbu (Gaiman, Millar, Ennis, Moore) nebo naopak tvorbu na pomezí sebeparodie (vřele doporučuji http://imgur.com/a/h5uik?gallery)
menelvagor | Fandíme filmu
menelvagor | 2014-04-27 22:53:52 | 0 0
Docela hustá recenze na aktualne.cz, slusne se do toho filmu obul:
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2014-04-27 09:35:58 | 0 0
Ta Divergence mi právě ležela v hlavě, nicméně Lawrence také stíhá X-meny i Hunger Games... Woodley jsem ovšem ještě v žádném filmu neviděl a tak o jejím talentu jenom slýchávám... Kdybych měl rozhodovat já, tak bych do role MJ, jak už jsem dříve psal vybral Emu Watson. Ta je roztomilá, krásná, talentovaná, ale co je hlavní úplně jiná než žůžo Ema Stone, jejíž místo bude velmi těžké nahradit, jak angažováním, tak filmově v Peterově životě... S čistým svědomím můžu říct, že se na třetí díl AS opravdu těším :-)
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-04-26 22:35:42 | 0 0
S velkou pravděpodobností se bude přeobsazovat, Woodley bude vytížená sequely Divergence.
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2014-04-26 11:54:50 | 0 0
Jaká je vlastně situace kolem MJ? Počítá se do pokračování s Shailene Woodley, nebo se bude přeobsazovat?
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-04-26 02:08:02 | 0 0
Mě třeba paradoxně daleko víc dostal následující návrat hrdiny, než osudový moment. Malý klučík zafungoval, Spajdy to dodělal ;-)
bSaR | Fandíme filmu
bSaR | 2014-04-26 01:24:59 | 0 0
Haty jsou jen proto, že je to reboot Spidermana, který je ke všemu koncipovaný úplně jinak, než většina superhero filmů. Když se to tak vezme, je to romantický film, obohacený nebo nadsazený, chceteli o tu superhrdinskou část. To se někomu hold líbit nemusí. Když však hodnotíme objektivně, musíme chválit. Jestli se nám to líbilo, či ne, je už věc druhá... Já dávám 8/10. Opravdu jsem se v kině bavil, od nápisu I love you jsem si říkal a kur**, ale do poslední chvíle jsem doufal. No nic, právě to vyvrcholení filmu je jedním z nejlepších a nejsmutnějších co film nabízí...
jakub-heyduk | Fandíme filmu
jakub-heyduk | 2014-04-26 00:18:27 | 0 0
paráda! skvělý spider-manovský film, o hodně lepší než jednička. Doopravdy nerozumím tomu hatu co se objevuje na csfd a na internetu. Po dlouhé době odcházím z kina nadšený! myslím si, že díky tomuto filmu se může konečně sony někam posunout a to mě velice těší jelikož po shlédnutí jedničky jsem si moc budoucnost tohoto spider-mana nemohl představit. Vypadá to, že opravdu vědí co dělají. Co se mi moc líbilo byl hlavně příběh a režie. Jak bravurně dokázal Marc Webb natočit tak skvělou podívanou tomu do teď nerozumím. Film úžasně šlape a dvě a půl hodny vám utečou jako nic a vy pořád nebudete nabaženi spideyho a jeho hlášek. Každá scéna mi přišla skvělá a zábavná a bylo tu daleko méně WHAT THE HELL?! momentů což mě také moc potěšilo a pak hlavně jak scénaristé se dokázali vypořádat s Harrym Osbornem. ostatní herci byli jako vždy skvělí ale Dan Dehaan byl fakt špica! :) I Electro, který rozhodně nebyl hl. záporák nýbrž jen poskok harryho byl dobrej. Jeho role mi vůbec nevadila ba naopak potěšila. Byla to postava která pobaví a navnadí na to co bude dál. fakt PARÁDA! P A R Á D A!
9,5/10
PS: hudba: Hans Zimmer - není co dodat. :D
PPS: nemluvím tu o spoilerech ale ta konečná scéna? WOW
SteveV | Fandíme filmu
SteveV | 2014-04-25 11:14:45 | 0 0
Na filmu jsem byl včera a tak nadšený jsem z kinosálu neodcházel už dávno.

To čím se mě Spideyho reboot získal už od prvního dílu je casting. Ten se jim povedl skutečně na jedničku!
Ale co mě v tomto filmu naprosto dostalo byla dokonalá souhra hudební a vizuální složky. "Hans Zimmer and Maginificent Six", jak psali v titulkách, se skutečně vyřádili, protože TAKHLE se dělá hudba do filmu. Krásné změny hudby kdy se daná scéna překlápěla špatným směrem, pohodová muzika při rande, správné elektronické nádechy když byl na řadě Electro... No prostě pecka. Díky tomu to byly jen vizuální "orgie" (mimochodem 3D překvapivě povedené), ale skutečně audiovizuální!

Jedině škoda té mezititulkové scény. Chápu že chtěli Webba vyvázat z kontraktu z Foxem, ale promiňte, tohle bylo jak pěst na oko...
Anarvin | Fandíme filmu
Anarvin | 2014-04-24 22:00:53 | 0 0