Komentáře 27

m.abrams | Fandíme filmu
m.abrams | 2018-06-24 16:00:31 | 0 0
Pro mě už je to vyloženě série ala Transformers. Hlavně část na ostrově, kde všechno vybuchuje, všechno se hroutí, pořád někdo křičí a každej vyvázne i z toho nejkrkolomnějšího pádu.
Třeba ale scéna odplutí z ostrova je hodně dojemná (možná až kýčovitě dojemná), ale stejně na mě neměla žádný účinek, protože přišla po tom všem, co už jsem napsal na začátku a to už jsem ten film nebral vážně.
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2018-06-24 15:11:15 | 0 0
Sakra to je to až tak hrozný? To se mi nechce vyhlazovat tolik peněz za nic...no počkám pár měsíců asi a půjdu na sicario 2...
Alessia | Fandíme filmu
Alessia | 2018-06-24 14:47:42 | 0 0
Od filmu jsem nic extra neočekávala, takže nemůžu říct, že by mě zklamal. Ale určitě mě nenudil a i přesto, že je to skoro pořád dost podobné a tušíte, jak to dopadne, se tam našly chvilky, které byly napínavé a překvapující. A ten nový druh? Hnus. Zato blue byla kouzelná.
Jurský svět/park je pro mě něco jako Transformers, Star Wars nebo X-meni, i když bude nejmíň 100 pokračování a různých verzí, vždycky se na ně podívám...
m.abrams | Fandíme filmu
m.abrams | 2018-06-24 00:32:15 | 0 0
Když někdo o tomhle filmu napíše, že je to sračka, tak ho plně chápu, protože ten film diváka natolik unudí, že už asi pak nemá sílu napsat cokoliv dalšího. Těch 5/10 tomu ale dám pouze za kvalitní technické zpracování, ale to má i jednička, která je o 25 let starší.
Ten film prostě nemá zajímavej příběh ani zajímavé postavy. Akční scény s dinosaury nejsou ani trochu nápadité a proto ani zapamatovatelné. Dokonce i minulej díl, který jsem od kina neviděl a vidět už ani nemusím, tak i ten měl alespoň několik povedených a zapamatovatelných scén (např. útěk Indomina Rexe). Když nejsou scény s dinosaury vyloženě recyklované z předchozích dílů, tak už se jen nezajímavě kupí jedná na druhou, až to diváka unudí.
U prvního JP si dokážu i jen scénu příletu na ostrov pustit několikrát. A i když je to jen přílet na ostrov, tak je to prostě úžasná scéna a to v té scéně není ani žádnej dinosaurus.
V nejnovějším dílu vážně není nic, co by stálo za pozornost nebo už to alespoň nebylo v předchozích dílech.
Možná se to mělo raději jmenovat Jurský svět 2: Dražba dinosaurů...
gay | Fandíme filmu
gay | 2018-06-21 15:33:16 | 0 0
dokazem vysvetlit, co sa mi nepacilo na filme, napriklad v black pantherovi sa mi nepacila suri, lebo bola hrozne detinsky trapna, black panthera som hodnotil lepsie ako fimi
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2018-06-21 15:11:12 | 0 0
Roman nic jsi nepochopil, o to tu vůbec nejde, ty Marvelande
Roman | Fandíme filmu
Roman | 2018-06-21 14:41:00 | 0 0

Golradir diky neries tu je tabu nadavat na MCU marveland ale nech aspon je zabava musia si chranit svojho vodcu Anarvinika
Jack065 | Fandíme filmu
Jack065 | 2018-06-21 10:16:28 | 0 0
To máš samozřejmě pravdu, že se tohle dá říct o každý sérii, ale pro mě byl prostě průšvih, že ten vybuchující ostrov byl hnedka na začátku a né nakonci. Kdyby to bylo na konci, ta láva, vybuchující sopka, útěk před dinosaury, tak se o postavy člověk bojí. Ale takhle si říkáš: no, tak tady určitě nikdo neumře, protože máme před sebou ještě 2/3 filmu a žádný režisér si nezabije svoje postavy hnedka na startu. Tohle pro mě ten film strašně sundalo dolů a ten zbytek jsem spíš jenom nevěřícně nechápal.
?? | Fandíme filmu
?? | 2018-06-21 10:01:29 | 0 0
Jp / Jw bol a je predovsetkym o dobrodruzstve a dinosauroch. Tento film sa najviac priblizuje atmosfere Lost Worldu ale je pravda ze niekomu sa moze zdat znacka a tema uz vycerpana. Nesuhlasim s nazorom ze film zhadzuje to "ze o postavy clovek strach nema" ehm a co potom Bondovky, mcu, star wars, avatar atd atd...v podstate toto by mohol clovek povedat o kazdej filmovej serii :) ja osobne dufam ze na treti diel uz nachystaju nieco inovativne a seriu uzavru. Bola by skoda keby ju dojili dalej a kvalita by klesala. Urcite sem potom napisem vlastnu recku a budem rad aj za vase nazory a postrehy na film :)
Jack065 | Fandíme filmu
Jack065 | 2018-06-21 09:18:34 | 0 0
Tak jsem včera byl na předpremiéře a za mě těžká slabota. Efekty sice byli parádní, ale to člověk tak nějak čeká od všech filmů, který mají rozpočet 150+. Akce na ostrově je epická, ale to je maximálně 1/3 filmu. Kdyby ten film v téhle části skončil, tak jsem maximálně spokojený. Pak se však děj přesune do rodinného sídla a začnete nevěřícně kroutit hlavou nad všema WTF momentama. O postavy člověk žádný strach nemá, protože ví, že bude další díl a 2 nové postavy mi k srdci taky nepřirostli. Záporák je totálně tuctová postava, kterou najdete v každém druhém filmu a i ten dinosaurus je oproti 1 takový slabý čajíček.
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2018-06-21 07:30:11 | 0 0
Golradir, ?? Ono napsat sračka je hodně jednoduchý, laciný a nic neříkající, ale umět to vysvětlit a podložit argumenty hodnymi dospělého člověka je těžší a to právě tito jedinci neumí nebo to nikdy neukázali...a hlavně každou konstruktivní kritiku na jejich dceu berou jako osobní urážku což je maximální ukázka omezenosti a jednoduchosti...a to tu říkají že jim je 24 a 30 tomu opravdu nikdo ne.uze věřit...

Golradir naštěstí na edně nic takového není
?? | Fandíme filmu
?? | 2018-06-21 07:13:46 | 0 0
Golradir: presne ako pisu chalani, ak je kritika konstruktivna nemam s nou problem. Podobne ako pri star wars e8 niekomu sa film paci niekomu nie. Ja netvrdim ze film je dokonaly ale vyraz "sracka" nekoresponduje s realitou ;) mozno to len mohol inak formulovat :)
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2018-06-21 07:06:07 | 0 0
Když čtu hodnocení jinde na webech tak se divím celkem každopádně zde je to hodnocení jednoho člověka na ČSFD 254, což je rozdíl, ale dnes to má premiéru a počítám že za měsíc to bude několik tisíc... každopádně se chystám, názor si chci udělat sám ale trochu mě to hodnocení a názory od seriózních uživatelů csfd děsí , předchozí díl bylo zklamání tak uvidíme
Fimi. | Fandíme filmu
Fimi. | 2018-06-21 06:48:20 | 0 0
Golradir tobě připadá normální když se dospělí lidé, podle všeho 24,30 let, vyjadřují jak dvanáctiletí parchanti co neznají respekt k cizímu názoru, uráží něco jen kvůli značce protože si hrajou na fandu jiné značky, netolerují zápornou kritiku a své chabé laciné nepodložené argumenty nedokážou ani vysvětlit bez použití pubertálních nicneříkajících výkřiků typu sračka, děti, boh Snyder atd...vždyť to tu máš dnes a denně a máš pocit že jsi někde na prvním stupni kde se děti hádají o to která kreslená postavička je lepší...prostě absurdní tohle
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2018-06-21 01:23:16 | 0 0
Golradir: rozdíl je napsat svůj názor úplně normálně a nějak civilizovaně oproti tomu co tu dělá místní troll kterýho si jmenoval. Kolikrát možná nestihneš jeho komentář, protože věř tomu nebo ne občas mu to tu někdo maže protože jeho jediným cílem je vytvořit flame war a druhá jmenovaná osoba se pak k němu přidá. Ano bylo by jednoduchý ty lidi ignorovat a prostě je nechat ale občas to už fakt nejde a pak vznikají ty zbytečný výměny názorů. Ale věřim že většina normálních uživatelů dokáže aspoň napsat normálně co jim na filmu vadilo namísto výkřiku do tmy kdy troll napíše "sračka" nebo zkomolí jméno filmu aby uráželo, navíc ten troll ani nechodí do kina a filmy si stahuje buď v ripu nebo až když to vyjde na bluray a pak pirátí (fanoušek jak hovado no). Dávno to neni relevantní a nemluví se o tom, premiéru měl dávno další film ale on to stejně napíše do úplně jinýho příspevku nějaký lejno na přechozí film protože ho teprve viděl po půl roce tak promiň ale to je občas na palici už. O týhle diskuzi o Anarvinovi tady nemá smysl se bavit, někomu asi prostě leží v žaludku...