Komentáře 17

Banán | Fandíme filmu
Banán | 2017-10-26 09:31:59 | 0 0
Jo v pohodě, já tvůj názor respektuju :) a i částečně souhlasím. Jen si myslím, že když by se osekali ty blbosti který s MMO systémem skoro vždy přichází a nechal by se základní koncept a základní myšlenka, která by se uhladila tak jde o pro mě nejlepší příběh.
Cvok* | Fandíme filmu
Cvok* | 2017-10-26 00:57:30 | 0 0
Proti MMO nic nemám, naopak jsem je jednu část svého života hrál dost intenzivně. TOR jsem hrál ještě v době měsíčních poplatků. Projel jsem to za obě strany, Sitha Inkvizitora a Jedi Guardian, pravidelně jsem ti hrál dva roky. Než z toho udělali F2P a ubrali spoustu side questů atd. Tehdy byl příběh dobrý, Revan zemřel proti přesile impíků, Darth Malgus byl borec :D atd. Potom jsem se k tomu vrátil, zaplatil prémiový účet. Jenže to EaWare změnilo kde co, Revan nezemřel ale jen zmizel v záblesku, pak z něho udělali dvě poloviny a pak přišlo KOTFE, KOTET a tehdy jsem se na to už vybodnul (okolo 5-6 kapitoly) Mě osobně se to nelíbilo, jsem rád že ta linka zanikla v Legends a co mě těší ještě víc, tak že nejsem jen ojedinělý případ :)
Banán | Fandíme filmu
Banán | 2017-10-26 00:00:52 | 0 0
Cvok*: KOTORY jsou skvělý, to souhlasím. Ale příjde mi, že na TOR nadávají převážně lidi, co byli nasraný, že jde o MMOčko. Čemuž rozumím. TOR sprasil pár linek. Ale převážně jde pro mě o nejlepší příběh vůbec. Už jsem to psal. Měl jsem možnost TOR protočit během loňský zimy 3 měsíce skoro v kuse a šel jsem z 80% po příběhový linii, která se dá dneska hrát asi tak 10x rychleji (dokonce rychleji i ve F2P variantě), než když hru spouštěli (hrál sem jí při spuštění první 2 měsíce). Dohrál jsem a prošel jsem všechen hlavní příběhovej obsah a velkou spoustu, desítky a desítky hodin vedlejšího obsahu a příběhově provázanější hru neznám ani poznat nechci, protože bych se radši zabil než strávit dalších několik týdnů života jen pařením :D.
Dokonce se dá brát i KOTFE a KOTET. Tzn. Vittiatova - Valkorion linka. Kde šlo jen o další jeho esenci řekněme ovlivněnou povahou Valkoriona. Protože Zakul dává světu SW nový rozměr. Ale o to mi ani tak nejde. Základní a původní linka TORU, která navazuje na koncept KOTORů je totálně krutopřísná a jak starý Sithský lordy a jejich Starý Impérium, tak Starou Republiku bych chtěl vidět. Mandalorianský války..... ale válečnej ústřední střet, který se hraje v TORU je skvělej, robustní a výborně vykreslenej a opravdu se jedná válčení se vším co k tomu patří. Tzn. i politikaření a pletikaření na obou stranách. A vykreslení obou stran neutrálně. Rád bych viděl ve filmu, poukázání na chyby a nedostatky a na druhou stranu kvality obou stran. Impéria i Republiky. A hlavně über nejvíc císař přesahující jak temnou stranu tak tu světlou, kde se spolu Sithové i Jediáové spojí. Protože bojují za stejnou věc - přežít.
DanielFF | Fandíme filmu
DanielFF | 2017-10-25 08:50:57 | 0 0
Imaginátor: To s tím force-upírem jsou nicméně pořád nepotvrzené zprávy, oficiálně to nikdo nezveřejnil. Proto jsem se zaměřil jenom na to, co už doopravdy víme z kanonických materiálů ;)
Imaginátor | Fandíme filmu
Imaginátor | 2017-10-25 08:08:47 | 0 0
Tak co je Snoke zač se už dávno ví, jedná se o prastarého force-usera, živícího se Living Force - tedy jakéhosi force-upíra. Pokud nemá zdroje, rychle se rozpadá, proto tisíciletí hibernoval v Neznámých regionech. Za jeho prvnotním vzbuzením a postupným nabýváním na síle stál nepřímo Palpatine a jeho Rozkaz 66 a vyhlazení Jediů. Luke odešel do exilu, protože se jednak před Snokem skrývá - jeho síla by mohla pro Snoka být poslední kapkou k úplné regeneraci, a za druhé hledá možnosti a vědomosti, jak proti němu bojovat.

Fimi | Fandíme filmu
Fimi | 2017-10-24 21:22:59 | 0 0
Banán: pořád marně na Vitiae, Plaguise a Banea čekám...a pořád nic...
Cvok* | Fandíme filmu
Cvok* | 2017-10-24 19:31:55 | 0 0
Banán: Jen to ne, KOTOR patří k nejlepším SW hrám ale TOR je strašný :D Ale naštěstí celá tahle linka už je pouze Legends a tak se kanonicky nikdy nestala.Všechny knihy a komiksy s tím spojené jsou v novém vydání již označené jako Legends. Takže s tím nemají naštěstí už žádné plány. Díky všem Bohům!!!
Banán | Fandíme filmu
Banán | 2017-10-24 17:28:34 | 0 0
Zapomínáte na jednu věc. Původní Návrat Jediho (Jediů) je pohádka. Dokonce prolog "Kdysi dávno v jedné daleké galaxii" chtěl Fuka přeložit jako "Za sedmero galaxiemi" aby zachoval originální vyznění. Takže "plochý" arcipadouch, zlo nejzlejší Vader je jen pohádkový element. Stejně jako princezna, rytíř a spousta dalšího :))....

Já doufám, že jde minimálně o Revana což by mě trochu nasr...! V lepším případě by byl náhul, kdyby byl Snoke další esencí pravého sithského císaře Vitiate! A byl by to most ke Staré Republice. A k těm pravým bojům Impéria s Republikou.....
Cvok* | Fandíme filmu
Cvok* | 2017-10-24 16:51:27 | 0 0
Jarvis: V podstatě jde o šermířský souboj, takže fintu znát může ale to neznamená že mu musí vyjít atd. pokud máš na mysli, proč nepoužil sílu a třeba ho nezačal škrtit atd. Tak to není tak úplně jednoduché, síla je v každém a i obyčejný voják, dalo by se říct, silou vůle se proti ní může bránit a učině. V knihách to bylo popsané mnohem líp, přesto že většina už není kanon tak je to zatím asi nejlepší vysvětlení jak souboje a použití síly v nich vlastně funguje.

Pyrocitron: Grievousbyl postrach Jediájů jich zabil dost a porazil i Mistry, dokonce když byli v přesile. Pre Vizsla (Mandalorian) dokázal být taky soupeřem Maulovi (jednomu z nejlepších šermířů) v souboji jeden na jednoho, dokonce i droidi dokázali sundat Jediho/Sitha (nejznámější je asi HK-47) Tak proč by Finn, nemohl být soupeřem? :) Citlivost k síle neznamená neporazitelnost :)
Pyrocitron | Fandíme filmu
Pyrocitron | 2017-10-24 15:11:04 | 0 0
Cvok: To že ho porazila Rey díky vyšší citlivosti k síle ( jestli to tak opravdu je se teprve dozvíme) ještě beru, ale to jak ho málem porazil i Finn, to už je na mě moc. Každopádně doufám že v osmé epizodě z něj budu mít pocit že je opravdu nebezpečný, ne jen nejistý kluk co vlastně neví co chce.
Jarvis | Fandíme filmu
Jarvis | 2017-10-24 14:46:53 | 0 0
Cvok: OK, beru, ale rytiři Jedi mají snad své bojové triky, které jsme viděli i v předchozích filmech, takže ačkoliv je vaše vysvětlení v pořádku, Kylo by nějakou tu fintu odzbrojení nepřítele znát měl, přestože v tu chvíli neměl dokončený výcvik a měřil se s někým schopným, plus byl zraněn. Netvrdím, že by je oba hned zlikvidoval, ale jeho boj v daný moment postrádal známky těchto vychytávek Jediů, či jak tomu mohu říkat :).
xxx | Fandíme filmu
xxx | 2017-10-24 14:25:25 | 0 0
Zabil Han Sola, takže chci jeho smrt... jeho rozháraná mysl mě nezajímá.
Cvok* | Fandíme filmu
Cvok* | 2017-10-24 14:22:33 | 0 0
Scéna Finn, Ray VS Kylo a konečný výsledek je naprosto OK. Finn patřil k nejlepším trooperum prvního řadu s výcvikem i s bojem na blízko od elektrického obušku až po kopí, Ray zase vyrůstala na nebezpečné planetě, umělá se ohánět tyčí a je citlivá na sílu (i bez výcviku jí to dává výhodu, vzpomeňte si na E1, rychlejší reakce, tušení toho co se stane atd.) naproti tomu Kylo byl vážně zraněný/postřelený a ve filmu divákovi ukázali úmyslně několikrát jak je silná ta kuše a k tomu byl emočně dost mimo (přece jen zabil otce) Ten souboj je v rámci reálií univerza i filmu naprosto uvěřitelný. Mandaloriané taky zabíjeli jediáje jeden proti jednomu :) a nejen oni :)
Jediná scéna která v E7 byla zvláštní, byla únik z cely kdy použila mind trick na troopera 007 ale vzhledem k záhadě jejiho původu těžko soudit, třeba Ray nějaký výcvik prodělala ale pomocí síly ji vzpomínky mohly zablokovat/odstranit a tak to mohla být podvědomá reakce atd..
Martin | Fandíme filmu
Martin | 2017-10-24 13:53:40 | 0 0
Ten Ren ta postava je celkově divná třeba jak tam chytil nerva a začal sekat do té vesmírné lodi ve které letěl to jsem se musel málem smát však kdyby ji zničil tak by umřeli :-).
Jarvis | Fandíme filmu
Jarvis | 2017-10-24 12:14:32 | 0 0
Anonnym : Pravda, nevím, zda scéna s Finnem a Rey proti Renovi byla ideální v souvislosti s jeho schopnostmi, kterými by je měl výrazně převyšovat. Ale s tím Vaderem a Renem je větší sranda. Co se týče moci, se Kylo s Vaderem rovnat nemůže, ale zase je mnohem více nebezpečný a nevyzpytatelný. Člověk neví, co ho popadne. Vader byl mocný a kvůli tomu obávaný, jenže v jádru zase ne úplně zlý. Jen zmanipulovaný Sidiousem. Takže vy výsledku u Vadera hrála roli spíše jeho moc než že by byl vysloveně padouch, kdežto Kylo v sobě to zlo skutečně má.

Přidat nový komentář

Pro psaní komentářů, se přihlašte.

Logo Fandíme filmu

Šéfredaktor webu je Petr Slavík, e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail redakce@fandimefilmu.cz

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2011 - 2024 FandimeFilmu.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest