Komentáře 14

Martin | Fandíme filmu
Martin | 2017-05-27 21:11:55 | 0 0
Za mě 6 z 10 výš nejdu ani omylem. Ke konci mě přišlo, že už vařily vody různé shledání ve stylu potká svou nevěstu pak potká otce pak otec potká svou manželku jdou mimo mě. Nové postavy mě nezaujaly (ta astronomka mě příjde třeba úplně zbytečná a pobavila mě jen při těch řečech o sextantu jinak nuda) a Barden též nic moc ke konci jak křičel Jacku Sparrowe jsem se málem začal smát jak to bylo trapné. Největší zklamání je to z toho co udělaly s Barbassou to je jedna z těch lepších postav co zde byla a oni se jí tak zbaví. Každopádně mě to přišlo daleko lepší než 3 díl,který považuji za nejhorší díl ze série.
Alessia | Fandíme filmu
Alessia | 2017-05-27 15:31:43 | 0 0
Já byla filmem přímo uchvácená, od začátku jsem do něj byla tak zažraná, že jsem nic jiného nevnímala :) Bylo to přesně to, co jsem chtěla. Jack byl brilantní jako vždy a právě proto ho tak zbožňuji, bez něho si Piráty ani nedokážu představit :) Jinak měl film opravdu skvělý příběh ve kterém nechybělo napětí, akce, dojemnost a skvělý humor o který se postaral především Jack :) Mladý Jack byl vážně bezchybný i přes počítač (mám ho stále před očima :))
Oblíbila jsem si i nové tváře Henryho a Carinu a bylo hezké vidět i staré známé tváře, především Willa a Elizabeth, byť jen na krátkou chvíli :) A Salazar? Působil opravdu hrozným dojmem (v dobrém slova smyslu) a člověk rád vidí něco nového :) Sice jsou záporné recenze, kvůli tomu, že toho bylo ve filmu dost přes počítač, ale právě to mám na Pirátech nejradši, jsou tam věci, které si člověk ani neumí představit, na mě film působil vážně skvěle a skutečně.
Závěrem chci říct, že se moje očekávání splnila a opravdu moc bych si přála další díly, protože mě Jack a ostatní nikdy neomrzí, ale doufat radši nebudu. Jsem aspoň šťastná, že série byla moc hezky ukončena (když neberu v úvahu pod titulkovou scénu a těch pár otazníků). Za mě má film rozhodně 100% :-* :)
Nemolelele | Fandíme filmu
Nemolelele | 2017-05-26 23:29:33 | 0 0
Film výborný, len ma sami pozastavil mozog na scéne kde Jack získa svoj kompas.. Pretože v Truhle mŕtveho muža, keď Jack vedie Willa ku Calypso (volala sa inak, ale ani za toho boha to neviem napísať) pre radu ako získať klúč.. Povie Calypso a to ju citujem: "Ten kompas co sem ti dala te k tomu nedovedl?" Takže si páni scénaristi a režiséri mohli dať pozor.. lebo je to dosť veľká chyba.. Ale áno, ten kdo tých pirátov nemá zas tak naštudovaných ako ja tak si toho asi ani nevšimne.. Ale aj tak.. :)
Bloodbound | Fandíme filmu
Bloodbound | 2017-05-26 20:18:33 | 0 0
Bylo to fajn. Ale furt mě štvou některé ty nejasnosti a nevysvětlení detailů které mi během filmu furt vrtaly hlavou.
Nejvíce z toho mi asi vadilo to že tam byli ze staré posádky Marty a ti 2 bývalí vojáci u Barbosy protože sem vůbec nevěděl kde se tu vzali když byli na perle když je Černovous napadl stačilo by pár vět na vysvětlení :D škoda že se spolu s Perlou a Opicí nevrátili i ostatní známe postavy z původní posádky trochu jsem v to doufal.
Anonnym | Fandíme filmu
Anonnym | 2017-05-26 18:22:26 | 0 0
Flamberg : O jaké postavě je řeč díky
Dusan22 | Fandíme filmu
Dusan22 | 2017-05-26 17:12:49 | 0 0
viborni film lepši od štvorki dufam že bude aj šestka
Flamberk Bern | Fandíme filmu
Flamberk Bern | 2017-05-26 13:26:57 | 0 0
!!!SPOILER!!! Znovuzabiti me nejoblíbenější postavy, která dávala filmům (ikdyz ve dvojce jen na pár sekund) smrnc a hloubku, po tak dojemné scéně ve mě zanechala nezahojitelnou ránu a smutek, kterou tvůrcům nikdy nezapomenu. Dle mě se to dalo řešit i jinak. Na film jsem se strašně těšil, nic méně samotný film mě nechal chladným asi proto, že jsem viděl snad vsechny spoty a proto jsem tak nějak tušil dej. Asi jsem čekal víc, soundtrack šlape, ale není to ono, Jack už mě spíš štval. Nová dvojce skvělá, zapíral úžasný, jen dost nelogických detailů, které budou skalním fanouškům jako já vadit a vrtat hlavou. Každopádně parádní jízda a nebýt smrti výše zmíněného jednonohého borce, byl by to jistě můj nejoblíbenější film. Doporucuji
SaS | Fandíme filmu
SaS | 2017-05-26 10:17:49 | 0 0
!!!SPOILER!!! Upozorňujem všetkých, ktorí nechcú vedieť čo bolo v potitulkovej scéne, aby prestali čítať. Je veľká škoda, že tu nie je niečo, čím sa text schoval, aspoň ja neviem o tom. Takže, William leží v posteli s Elizabeth a má sen, skôr nočnú moru, že nejaké monštrum lezie do izby. Klasika, otvorené dvere, na zemi je vidieť tieň a tak. Potom sa prebudí a nikto tam nie je. Následne kamera zíde na podlahu a je vidieť, že tam niečo bolo. A je to Davy Jones.
Dotazovač | Fandíme filmu
Dotazovač | 2017-05-26 06:16:04 | 0 0
Piráty mám hodně rád. Jako málokdo mám za strop trojku, každopádně nové dobrodružství se mi moc líbilo. Úvodní scéna byla neskutečná a běhal mi mráz po zádech! Soundtrack ždímal starší "hity" ale na rozdíl od čtyřky se s hudbou pracovalo dobře. Já jsem velmi spokojen, jen mi utekla potitulková scéna... Prozradí někdo, šikovně do šikovně označeného spoileru, aby zas někdo nenadával, co tam bylo?
Carnage | Fandíme filmu
Carnage | 2017-05-25 23:51:27 | 0 0
Taky jsem dnes viděl a musim říct, že to vůbec nebylo špatný :)
SaS | Fandíme filmu
SaS | 2017-05-25 22:55:46 | 1 0
Po pozretí filmu absolútne nechápem tie americké recenzie. To im tam púšťajú iný film? Piráti tam majú negatívne recenzie, GotG2 kladné, ale po zhliadnutí oboch filmov by to malo byť naopak. Zatiaľ čo u GotG2 som sa nudil a čakal na koniec, u Pirátov som sa skvelo bavil a utieklo to veľmi rýchlo.
Savatage | Fandíme filmu
Savatage | 2017-05-25 20:10:50 | 0 0
Novými Piráty jsem byl mile překvapen a docela mě pobavili. (Jen ten český dabing za moc nestál)