Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem

Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu
Universal Pictures
Zobrazit dalších 15 obrázků
První recenze mluví o nadšené oslavě akčního řemesla, při jejímž sledování se budete culit od ucha k uchu.

Američtí recenzenti už viděli akční novinku Kaskadér (The Fall Guy) a jsou z ní ve většině případů naprosto nadšení. Vynášejí film do nebe jako úžasnou poctu natáčení filmů a kaskadérské práci, ale především jako výtečnou zábavu. Vděčíme za to nejen vzrušující akci, ale také odlehčenému pojetí, vydařeným vtipům a skvělé ústřední dvojce: Ryan Gosling kraloval na Oscarech a z trůnu jen tak nesleze, protože tohle je podle mnohých možná vůbec nejlepší výkon, jaký kdy podal ve filmu pro masy. Emily Blunt nijak nezaostává a jen silou svého charismatu dovede ústřední dvojka posouvat zážitek na nový level.

S takhle nadšenými ohlasy je 2. května strašlivě daleko. Ale nezoufejte, čekání na uvedení téhle laskominy v kinech nám ukrátí alespoň nový trailer. Ten se vůbec nedrží zpátky, když přináší rovnou tříminutovou porci skvostných kaskadérských výkonů i nejrůznějších vtípků a dalších charakterních momentů. Jestli Kaskadér nakonec nebude tak povedený, jak se doposud tváří, bude to neskutečné zklamání, tak snad se tvůrcům opravdu všechno povedlo na jedničku.

Dole pod trailerem najdete nejnovější plakáty a fotky.

Colt Seavers (Ryan Gosling) je kaskadér. Je zvyklý na to, že se nechá pro zábavu diváků odpalovat, zapalovat nebo shazovat z výšky. Po vážném úrazu si vzal na rok pauzu, aby se dal zdravotně i duševně do pořádku. Zpátky před kameru jej zláká práce na vysokorozpočtovém filmu, který točí jeho bývalá přítelkyně Jody Moreno (Emily Blunt). Colt dělá svou práci a snaží se znovu sblížit s Jody. Hvězda filmu Tom Ryder (Aaron Taylor-Johnson) se ale náhle ztratí. Nekompromisní producentka (Hannah Waddingham) dělá všechno pro to, aby zmizení herce utajila před studiem a novináři, ale záhada se jen prohlubuje. Nakonec je právě na Coltovi, aby Toma našel. Přitom je nechtěně zatažený do kriminálního spiknutí a čekají na něj nebezpečnější překážky, než libovolný kaskadérský kousek jeho kariéry. Režíruje David Leitch, scénář napsal Drew Pearce. Datum premiéry je stanoveno na 2. května 2024.

Podklady a foto: Universal Pictures

Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu Kaskadér: Skvěle hodnocený akčňák je tu s dalším nabitým trailerem | Fandíme filmu